Tuesday, November 23, 2010

Ένα Κορίτσι στη Formula1..!


Κι ενώ βρίσκομαι στη Ντόχα, Καταρ για επαγγελματικούς λόγους, μιλάω με φίλη και συνάδελφο η οποία βρίσκεται στο Αμπου Ντάμπι για να μάθω τα νέα της. Μου περιγράφει ότι η πόλη ζει σε ρυθμούς Formula 1 και μου λέει ότι έχει εισιτήριο αν θέλω να παρακολουθήσω κι εγώ τον αγώνα! Δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη, κλείνω αεροπορικό εισιτήριο και πετάω ξημερώματα της Κυριακής για τη γειτονική πόλη στη Μέση Ανατολή.
Από το αεροδρόμιο ακόμη μπαίνεις στο κλίμα. Στον αεροδιάδρομο δεσπόζει ένα αεροσκάφος της Etihad (ανερχόμενη τοπική αεροπορική εταιρεία και επίσημος χορηγός), ντυμένο στα χρώματα της διοργάνωσης, το οποίο και πετώντας αργότερα πάνω από την πίστα, κήρυξε την έναρξη του αγώνα!
Κόκκινα μπλουζάκια, καπέλα, ρέπλικες μηχανοκίνητων και όλα τα σχετικά, δεν αφήνουν κανέναν επισκέπτη να ξεχάσει τι γίνεται σήμερα εδώ. Έχω παρακολουθήσει μεγάλους αγώνες διαφόρων αθλημάτων, αλλά δεν έχω ξαναδεί Formula 1 και είμαι ανυπόμονη! Μηνύματα και τηλέφωνα από φίλους, με κάνουν να νιώθω μάλλον τυχερή, ενώ μου εξηγούν πιθανά σενάρια για την ανάδειξη του πρωταθλητή της σεζόν, τα οποία και δεν πολυκαταλαβαίνω..! Anyway, εμένα το κόκκινο χρώμα μου αρέσει, οπότε... καπελάκι Ferrari! Μαζεύω και διάφορες ειδικές εκδόσεις / περιοδικά που “κυκλοφορούν” στο αεροδρόμιο για να μελετήσω λίγο την κατάσταση πριν αρχίσει ο αγώνας! Οι συνήθειες δεν κόβονται!
Όταν πήρα το εισιτήριο στο χέρι – μια χάρτινη κασετίνα με 4 διαφορετικές διαπιστεύσεις για προκριματικά, τελικό και διάφορες άλλες εκδηλώσεις – η χαρά μου δεν περιγράφεται! Την κατάλληλη διαπίστευση στο λαιμό και φύγαμε!
Πολύ γρήγορα βρίσκομαι σε ένα από τα αμέτρητα λεοφωρεία που μεταφέρουν τον κόσμο στο Yas Island, όπου βρίσκεται η πίστα της Formula 1. Προετοιμασμένη για αρκετή ταλαιπωρία, περπάτημα, στριμωξίδι κτλ, δεν θα πίστευα την αρτιότητα της διοργάνωσης αν δεν τη ζούσα από κοντά. Όλα οργανωμένα στην εντέλεια, λεοφωρεία αναχωρούσαν συνεχώς από νωρίς το πρωί από διάφορα σημεία της πόλης, πολύ καλή σήμανση, άραβες εθελοντές με το γιλέκο-στολή της διοργάνωσης φορεμένο πάνω από την παραδοσιακή ενδυμασία, μοίραζαν χάρτες της εγκατάστασης και εξυπηρετούσαν τον κόσμο.
Ουρές? Μόνο στις μπύρες!


Στο βάθος ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτόνημα φιλοξενεί το Ferrari World, θεματικό πάρκο που λειτουργεί και προσελκύει κόσμο όλο το χρόνο, και που αυτές τις μέρες έχει την τιμητική του!

Ο κόσμος είναι διάσπαρτος στις κερκίδες περιμένοντας την παρέλαση των οδηγών, σε σαλονάκια αραβικού τύπου έξω από τις θύρες, σε καντίνες και μπαράκια που έχουν στηθεί τριγύρω, η μουσική στο διαπασών, χρώματα, μπλουζάκια με ονόματα οδηγών, βερμούδα, σαγιονάρα και που και που ψηλά τακούνια, όλοι απολαμβάνουν τον ήλιο και χαζεύουν περιμένοντας να έρθει η ώρα! Μου δίνουν ωτοασπίδες και τις παίρνω διστακτικά. Σιγά μην τις χρειαστώ! Τελικά τα χρειάστηκα!





Οι θέσεις μας μάλλον καλές, στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, η πίστα άδεια ακόμη, αλλά εντυπωσιακή! Η ώρα 16.50, το αεροπλάνο της Etihad περνάει λίγο πάνω από τα κεφάλια μας, εθνικός ύμνος του εμιράτου και ξαφνικά... θόρυβος!!! Τα μονοθέσια περνάνε από μπροστά μας σχετικά αργά σε σχέση με αυτό που ακολουθεί και προσπαθώντας να συνηδητοποιήσω ποιος είναι ποιός και αν παρακολουθώ ηλεκτρονικό παιχνίδι στον υπολογιστή ή είναι αλήθεια, ξαφνικά ακριβώς μπροστά μου ένα μονοθέσιο βρίσκεται κολλημένο στον τοίχο και το άλλο από πάνω του!! Πρώτος γύρος και καλή αρχή! Οι οδηγοί αποχωρούν από τον αγωνιστικό χώρο και οι γερανοί βγάζουν έξω τα στραπατσαρισμένα μονοθέσια.


Από εκεί και πέρα, όλα έγιναν γρήγορα!! Ο θόρυβος από τις μηχανές των αυτοκινήτων γίνεται όλο και πιο δυνατός και συνεχόμενος, ο ήλιος πέφτει και φτιάχνει μια ωραία ατμόσφαιρα, οι ωτοασπίδες είναι τελικά χρήσιμες, κι εγώ προσπαθώ να θυμηθώ τα σενάρια που μου έλεγαν οι φίλοι μου! Ο Vettel είναι σταθερά πρώτος, ενώ προσπαθώ να καταλάβω που είναι ο Alonso που όλοι ψάχνουν!
Έχει πλέον νυχτώσει, βγάζω τις ωτοασπίδες για να «ακούσω» τους πέντε τελευταίους γύρους και παρόλο που φοράω το κόκκινο καπελάκι, χειροκροτώ τον νεότερο πρωταθλητή στην ιστορία της Formula 1!! Mabrook!



Η βραδυά κλείνει “βασιλικά” με συναυλία του Prince, και όχι με κάποια δεξίωση κάποιου βασιλιά, όπως αρχικά νόμιζα!!

No comments:

Post a Comment